lördag 29 januari 2011

Veckan som gått!!

Har inte hunnit skriva så mycket denna vecka har varit grymt mycket jobb, fast ändå har jag i alla fall hunnit loppa lite.


Denna fina Karott KOKA Rörstrand har vi inhandlat, tycker den här grå är superfin.

Ännu en våffelvas från Reijmyre hittade vi också.

Den här gröna kannan har jag inte en aning om vad det är, mer än snygg.

Fat från ARABIA Fructus design Gunvor Olin-Grönqvist

Retro juicepress från Gustavsberg Stig Lindberg i fin röd plast

Denna flaska /vas från Upsala Ekeby –Mari Simmulson .

Veckan har gått bra och vi har hittat många fynd,resterande försöker jag skriva om under morgondagen.

4 kommentarer:

  1. Inga dåliga fynd inte!! GRATTIS! Hade ingen aning om att Koka fanns i grått. Den ser verkligen stilren ut. Srtig Lindbergs apelsinpress skulle komma väl till pass nu i dessa apelsingitder!

    SvaraRadera
  2. Väldigt många fina fynd! Gillar Reijmyres våffelvaser, de är så charmiga på något sätt. Har bara en blå själv men den här gröna var också väldigt snygg.

    SvaraRadera
  3. koka grå har jag letat info om, men inte hittat! jag har också hittat en grå, en karott utan lock, kul att få se någon annan, trodde nästan min blivit missfärgad eller något...här är min:
    http://loppisletaren.blogspot.com/2009/11/koka-gra.html

    SvaraRadera
  4. Jag hittade inte heller så mycket info om KOKA Grå , jag har lagt ut min på Tradera nu .

    SvaraRadera