onsdag 30 mars 2011

Lampan som aldrig blev min...snyft

Härom dagen satt jag på Tradera och helt plötsligt läggs det ut den lampa jag vill ha till fast pris 1500:-
Denna vackra Luxus lampa brukar annars kosta en slant så jag gick hela dagen och var så nöjd med mitt köp.
Senare kommer ett mail där det står att när de skulle plocka ner den hade ett av barnen dundrat in i den och den var i tusen bitar.
Blev så besviken, det kändes lite som de insåg att den kanske gick för billigt.
Vad vet jag tråkigt är det i alla fall.

9 kommentarer:

  1. Åhhh så synd på en så fin lampa! :/

    SvaraRadera
  2. Du bad inte om att få se en bild på eländet?

    SvaraRadera
  3. Gud vad besviken du måste ha varit, jag vet hur jag känt mig de gånger sånt har hänt...det är ju en grymt snygg lampa!

    SvaraRadera
  4. Jag bad om bild men hon skrev att hon kastat allt, verkligen super tråkigt.

    SvaraRadera
  5. Snacka om otur. Känner med dig. Men håll koll... Helt plötsligt finns det en och bara väntar på dig!

    SvaraRadera
  6. Verkligen tråkigt - vad som än hände!

    SvaraRadera
  7. Det är andra gången man blir snuvad på en lampa.
    Förra gången ringde jag på en annons på en lampa som var en luxus som ser ut som ett UFO då ringde personen och hade ångrat sig för han hittade en luxus lapp i tak koppen. Den låg ute för 500:- och nu ville han ha närmare 3000:- .
    Man borde ju kolla upp de saker man lägger ut innan de säljs.

    SvaraRadera
  8. Åh, vilken besvikelse! Ledsen för din skull! (och om säljaren bara hittade på så skjuter vi hårda gummiband på henne!)

    SvaraRadera