måndag 14 mars 2011

Mässa + Fynd!

I helgen var vi på retro mässa i Stockholm och det var mycket fint att titta på, kom helt av mig att ta kort.
Fick med ett kort på alla fina Luxus lampor.
Vi valde sen att åka till Nilssons Loppmarknad i Södertälje för att fynda lite, och vi hittade några saker.
Har sedan tidigare två likadana lampor som denna jag hittade ,såååå fin

Det är väldigt stort och väldigt rörigt på denna loppis så det tar ett tag att gå igenom allt.
2st äldre badrumslampor vart det också
Och så kommer dagens fynd, super fin telefonhylla, hittar så mycket hela tiden man låter ju inte ett fynd ligga kvar i hyllan.

 Sparar några få saker annars skulle vårt hem vara över fullt.
Alla fynd har nu gjort att vi också har gjort ett företag av detta,ska bli spännande att se hur det går
Norrköping Antik & Design och vi kommer att hålla på med försäljning på nätet.

6 kommentarer:

  1. vilken trevlig telefonhylla! jag köpte min för 5 kr, ibland är det tur att säljaren inte har koll..

    SvaraRadera
  2. Vad roligt! Lycka till :)

    SvaraRadera
  3. Spännande, lycka till med företaget! :)
    Och synd att vi inte sågs på mässan, men ska du upp till Antik & Kuriosa i Kista nästa vecka så ses vi kanske där istället.

    SvaraRadera
  4. Luxuslampan var fin. Om någon sådan finns på en loppis här så blir den såld på max tre sekunder.

    SvaraRadera
  5. Fast vad jag har fått höra är det ingen Luxus har sett att de skrivs som det eftersom jag har 2 sedan innan. Hur som helst är den super fin.
    Ja det är spännande med företag, vi kör igång lite smått jag jobbar ju redan med samma sak. Jobbar sedan innan åt ett företag som säljer på Tradera så man har ju koll hur det funkar.

    SvaraRadera
  6. Å jag har precis samma telefonhylla i min hall!
    :)
    Fast på min står en blågrön Kobra ;)

    SvaraRadera