torsdag 5 maj 2011

Tiden räcker inte till, här kommer några fynd i alla fall!

Jobbar just nu massor massor
Tänkte ändå uppdatera om några av fynden som hittat hem till mig.
Skrev i förra inlägget om tärningsvasen.
Den samligen ökade snabbt till fem stycken, finns det någon som har en röd och vill byta kanske ?
 Här är de 3 stora tärningarna
 2st små hittade jag oxå(dock inte en färg som passar mig)
 Och här ska ni se ett fynd som glädjer mig, har sedan tidigare ett helt gäng med BMF nagel moduler
Samlade sen innan på den till höger och har nu ca 25 av den.
Gillar den andra modellen också så den ska nog hitta en plats

En lampa till Luxus samlingen

 Kopp+Fat+Sockerskål ADAM Gustavsberg Stig Lindberg
Nu har den fina kupan kommit som jag köpte genom en läsare som sett att jag letade efter kupor, Jätteglad
Nu gäller det att hitta en till så har jag två kompletta sänglampor.

4 kommentarer:

  1. Så mycket fint du hittat! Nagel-ljusstakarna är så läckra.
    Kul att du hittat en del Sparaxis, jag är främst på jakt efter de två krusen med handtag. Har aldrig kommit över ett sådant som varit i fint skick med hel hänkel... Och så saknar jag fortfarande det största fatet i serien.
    Hade de bara delar i blått och rött eller fanns det blågräna delar också?

    SvaraRadera
  2. Båda sorterna av Nagelmodulerna är jättefina, men jag har bara den vänstra modellen. Den högra är lite äldre, och jag hade väldigt gärna haft en massa sådana också - problemet är att jag inte har någon plats till dem!

    SvaraRadera
  3. luxuslampor var helt nytt för mig! hur kan jag har gått miste om dom jag som älskar gamla lampor?! det roliga är att jag faktiskt har en i samma kupa som dig men i bordsmodell enligt en bild jag hittade: http://kerstin.kokk.se/?p=3826. köpte för typ 25-30 kronor. den är jättefin så jag har undrat om det var någon speciell design bakom. kul att veta!

    SvaraRadera