söndag 24 juli 2011

Stort Parti Antika Kosta Glas-Lisa Larson-Silver-Reijmyre

Dagarna går fort, vi har tagit en hel del dags loppisturer och hittat handlat massor med saker.
På en loppis ute i skogen hittade vi en liten loppis med en tant som sålde massor med glas till oss.
Kosta Boda Geraldine Fritz Kallenberg 1930 tal
Har lagt ut dem på Tradera på fast pris, har sett att de kostar lite mer när jag sökt runt.
Köpte även denna vas som jag skrev om i inlägget innan som jag inte vet vad det är.
Påminner om Vasen från Fåglavik som jag köpt innan.
Några udda kaffekoppar från Gustavsberg utan fat tyvärr

2st Lisa Larson Figurer

Jag ska försöka skriva lite varje dag för det finns så mycket fina saker jag/vi fyndat. Och då menar jag fynd, Lisa Larson figurerna var ner kastade i en låda.
Dock är det inget för mig så dem säljer jag också.

3 kommentarer:

  1. Det är bara pojken med hinken, som tillhör serien All världens barn. Flickan tillhör serien Adam och Eva (Eva, liten).

    SvaraRadera
  2. Hi hi, det där är pojken i Adam och Eva ;)

    SvaraRadera
  3. den med tulpaner är ju söt, det är margareta hennix för gustavsberg har jag för mig? tror att fatet är helt rött till den. :)

    SvaraRadera