lördag 5 november 2011

Megaloppis i Katrineholm med massor av fynd

Idag var det jätte loppis och det fanns en hel del att handla.
Loppisen var i Duveholmshallen i Katrineholm.
Kön vart lång men vi kom tidigt så man hade en chans på fynden.
Stor fin lykta som jag nästan säkert kan säga är Rihiimähen Lasi Tamara Alladin ljuslykta.
En Iittala Festivo design: Timo Sarpaneva ljusstake med 6 ringar.
Sen till det sista, ett stort parti ca 20delar Villeroy & Boch Amapola
Dessa kommer jag att sälja eftersom det inte passar mig men jag visste att jag skulle få bra betalt för dem.
Sen har jag senaste tiden handlat massor med lampor, de flesta kommer att hamna på tradera men någon får nog stanna.

2 kommentarer:

  1. Ljuslyktan var jättefin. Aldrig sett den i helrött förut...bara med transparant underdel.

    SvaraRadera
  2. Har en svaghet för lampor och ser fram emot att se dina fynd.

    SvaraRadera