torsdag 12 januari 2012

Nytt år! Nytt inlägg!

Har inte bloggat på ett tag och det är lite tråkigt för sakerna hittar jag fortfarande. Tänkte att jag ändå kan visa ett litet urval av mina godbitar.
kanske inte ett fynd men denna pallen är supersnygg.
Pallen är gjord för Artek designad av  Ilmari Tapiovaara Pirkka

Lampan har jag haft ett tag och funderar på att sälja/byta den, den är supersnygg men passar inte med möblerna i det rummet. 
Lampan är designad av Hans Agne Jakobsson för Markaryd .
Kan tänka mig en Luxus takkrona istället eftersom resterande lampor är det i det rummet.

Sen har jag köpt några nya vaser från Alsterfors mest PO Ström har visat dem på facebookgruppen men det är ju inta alla som ser dem där.




På den sista är inte alla nya!
Sen till den nya samlar serien.
Bengt Orup för Johansfors har länge varit en favorit så nu har serien STRIKT hittat hem tilll mig.


Så nu får jag säga tack för denna gång, har en del till som jag vill visa men jobbet tar upp sådan tid.
Nu på söndag startar vi vår första webauktion
onlineauktioner.com

3 kommentarer:

  1. Men, de två skålarna i rött och grönt med lock? Var har du köpt dem? Funderade länge och väl på att ropa in likadan på auktion i Västerås.

    SvaraRadera
  2. hej
    ja jag ropade faktiskt in dem i västerås.....

    SvaraRadera
  3. Jag är intresserad av din Hans Agne Jakobsson lampa. Vill du fortfarande sälja den? maila mig louise@acnestudios.com

    SvaraRadera